Для початку, будь ласка, оберіть магазин:



Це мій магазин!

Обмін, гарантія, повернення


Покупки мають тішити, пасувати та бути якісними. Але часом не виходить правильно обрати товар, або трапляються виробничі недосконалості. Це звичайні життєві обставини, які ми розуміємо, тож у нас легко повернути або обміняти товар.


ОСНОВНЕ ПРО ГАРАНТІЮ


Всі наші товари мають гарантію від виробника. Аби дізнатися термін гарантії кожного товару - дивись опис товару при купівлі. 
Якщо раптом куплена річ недосконала, несправна та має ознаки браку - одразу пиши нам на info@pani.sumy.ua. У листі опиши проблему, додай фото товару та чеку.
Гарантія - це коли річ буде відремонтована, замінена на нову, або повернуться гроші. 
Можливість ремонту та обміну часто залежить виключно від виробника. Ми пильнуватимемо за його рішенням і будемо тримати тебе в курсі справ.
Знайте,що ми зацікавлені в тому, аби наші клієнти були задоволені покупками. Тому навіть у прикрих випадках несправності товарів ми є на боці клієнта. 


ЯКЩО ПОКУПКА НЕ СПОДОБАЛАСЬ ЧИ ЩОСЬ НЕ ПІДІЙШЛО
Всяке трапляється.  Для повернення є купа причин, і нам не потрібні аргументи - достатньо, що тобі не сподобалось, і ми приймемо річ назад. 
Однак закон обмежує нас в цьому, тому просимо дотриматися цих простих вимог:

- з моменту покупки має пройти не більше за 14 днів;
- товар не використовували;
- є бірки і спец.упаковка ціла;
- цей товар не відноситься до категорії білизни.

Якщо хочеш повернути чи обміняти товар, або просто повернути собі гроші - напиши нам на info@pani.sumy.ua. Далі ми узгодимо всі умови та виконання.
Умови поверення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:

1. У РАЗІ ПРИДБАННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:
Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі ) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу семи днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

2. ПРИДБАННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, АЛЕ ЯКЩО ТОВАР  З ЯКОЇСЬ ПРИЧИНИ НЕ ПІДІЙШОВ ПОКУПЦЕВІ.
Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в перебігу семи днів.
Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, товарного чека. Заміна товару або повернення грошей можлива тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :

- товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
- при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару , повна комплектація товару.
Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;
2) у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.



Дізнавайтесь першими про акції та новини Підписатися
Магазин ПАНІ Про магазин Контакти Вакансії
Допомога Обмін, гарантія, повернення Чат боти ПАНІ
Корисна інформація Кошик Переглянуті товари
Час роботи:
пн-пт с 08:00 до 17:00